viernes, 9 de septiembre de 2016

15/09 19H Paco Tortosa en Torrent. Presentació llibre "España en bici"


Seguim amb les activitats del Mes de la Mobilitat Sostenible de Torrent. #MSTorrent 

Tot té un començament, i en certa manera el llibre Espanya amb bici de Paco Tortosa, publicat en 1983, es pot considerar la bíblia del cilcoturisme a Espanya. Paco, una persona dinàmica i inquieta i torna aquest 2016 amb una nova edició de la seua gran obra. Noves rutes, històries fascinants, imatges increïbles i sobretot una finestra oberta a un món ple de vida, molta vida.

Aquest dijous 15 de setembre tenim la sort de que Paco ens presente el seu llibre a Torrent. La cita serà el dijous 15 de setembre a les 19h en el Museu Comarcal de l'Horta Sud, en el Carrer Verge de l'Olivar 30. Molt prop de la parada de metro de Torrent.

No et pots perdre una vesprada meravellosa, plena de, com li agrada dir a Paco, de històries de Viatges assossegats, poètics i sensuals, i a més, tot en l'entorn màgic del Museu. Un plaer per als sentits.

Seguimos con las actividades del Mes de la Movilidad Sostenible de Torrent.




Todo tiene un comienzo, y en cierto modo el libro España en Bici de Paco Tortosa, publicado en 1983, se puede considerar la biblia del cilcoturismo en España. Paco, una persona dinámica e inquieta, vuelve este 2016 con una nueva edición de su gran obra. Nuevas rutas, historias fascinantes, imágenes increíbles y sobre todo una ventana abierta a un mundo lleno de vida, mucha vida.

Este jueves 15 de septiembre tenemos la suerte de que Paco nos presente su libro en Torrent. La cita será el jueves 15 a las 19h en el Museu Comarcal de l'Horta Sud, en la Calle Verge de l'Olivar 30. Muy cerca de la parada de metro de Torrent.

No te puedes perder una tarde maravillosa, llena de, como le gusta decir a Paco, historias de Viajes asosegados, poéticos y sensuales, y todo en el entorno mágico del Museo. Un placer para los sentidos

No hay comentarios: